יום ראשון, 1 בספטמבר 2019

כרטיס עובד


כרטיס עובד הוא אמנם בסך הכל עוד כרטיס פלסטיק עם פס מגנטי שיהיה לעובד שלכם בארנק אך הוא אומר המון. הוא יכול לעזור לעסק להתנהל עם העובד טוב יותר, הוא יכול לעזור לעובד לעבוד טוב יותר והוא יכול גם לעשות רושם משמעותי מאוד על כל עובד או מועמד לעבודה. זה הזמן להבין מהו.
מהו כרטיס עובד?
כרטיס עובד הוא כרטיס פלסטיק שיש לו פס מגנטי בדומה לכרטיס האשראי או לכרטיס חבר קופת החולים שלכם. כרטיס עובד בדרך כלל מיוצר עבור העובד ביום הראשון לעבודה שלו כאשר הכרטיס הזה יכול לבצע שלל פעולות. הוא יכול להיות אצלו בארנק או בכיס, הוא יכול להיות עליו כתג ליד החגורה או כשרשרת והשימוש בו בכל מקרה יהיה נוח, זמין ונגיש תמיד. העובד יכול להעביר את הכרטיס שלו בבקרת הכניסה בעבודה ולהתחיל לספור את שעות העבודה שלו, הוא יכול לעבור בדלתות שצריכות הרשאה ועוד שימושים רבים לפי הצורך של העסק.
מה היתרונות שלו?
יש לכרטיס עובד יתרונות רבים אך החשוב שבהם הוא השיוך לחברה. כאשר יש לעובד כרטיס עובד הוא מרגיש שהוא חלק מגוף גדול, שהוא חלק ממשפחה, וההרגשה הזו חשובה לעסקים בימינו כדי למשוך את העובדים שלהם ולהשאיר אותם בשורותיהם. כמו כן כרטיס עובד נוח מאוד, קל לשאת אותו והוא יכול לספק עבודה נוחה, מהירה ומדויקת יותר בכל פרמטר בין אם מדובר על העברת הכרטיס בבקרת הכניסה להתחלת ספירת שעות העבודה או לסיומן בסוף היום, נתינת הרשאות לעובד לעבוד בדלתות מסוימות שעובדים אחרים לא יכולים או בהפעלת מכשירים או מחשבים מסוימים, וכן הלאה.
מה החיסרון שלו?
יש חיסרון גדול מאוד לכרטיס עובד והוא העובדה שאם הוא נאבד העובד לא יכול לעשות הרבה. הוא יהיה תלוי בעובדים אחרים שיפתחו לו את הדלת או יאפשרו לו להדפיס את הכרטיס לארוחת הצהריים שלו וזה יכול להיות מעצבן. עם זאת צריך להישאר בפרופורציות, מדובר בחיסרון קטן מאוד בוודאי ביחס ליתרונות הרבים והמשמעותיים שלו. כמו כן כרטיס עובד יכול לשמש את העובד להחתמת שעות שכביכול תהיה אמינה אך בפועל היא אינה כזו, אך בדרך כלל עובדים כאלו יטופלו בדרכים אחרות ויסוננו כבר בשלב הראשוני. כמו כן יש צורך להדפיס אותו ולהתקין בקרת כניסה כדי להשתמש בו.

כיצד מנפיקים אותו?
כדי להנפיק כרטיס לכל עובד יש צורך להשתמש במכונה מתאימה. יש מכונת הדפסת כרטיסי פלסטיק כאשר מכונות אלו נפוצות כיום בעיקר בגלל מועדוני לקוחות שהפכו להיות נפוצים בכל תחום החל מחנויות בגדים ועד מסעדות. יש צורך לרכוש את המכונה הזו, בדרך כלל זה אפשרי מאותה חברה שתתקין את בקרת הכניסה שעמה העובדים ישתמשו בכרטיס, ולאחר מכן ההדפסה תיעשה תוך כמה שניות ספורות לכל עובד מתי שעולה הצורך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה