יום ראשון, 21 ביולי 2019

מהו כרטיס עובד ואיפה הוא נחוץ?


כרטיס עובד יכול להיות הרבה יותר משמעותי ממה שנדמה לכם. הוא יכול להראות לעובד שהוא חלק מחברה גדולה ולשפר אצלו את תחושת המחויבות, הוא יכול להקל עליו בכניסה לחדרים מסוימים בחברה ואפילו לשפר את החתמת השעות שלו וזה רק קצה הקרחון. זה הזמן להבין את כל הפרטים.

מהו כרטיס עובד ואיפה הוא נחוץ?

כרטיס עובד הוא למעשה כרטיס שניתן לעובדים בתחילת העבודה ועליו כתובים כל הפרטים שלהם. דרך כלל על כרטיס עובד יש תמונה של העובד, השם שלו, התפקיד שלו, המחלקה אליה הוא מצוות וכן הלאה. כרטיס העובד הוא לא רק כרטיס ייצוגי, הוא גם מאפשר  לו לבצע שלל פעולות כמו למשל להעביר אותו בשעון הנוכחות או בבקרות כניסה שונות בתוך המבנה. כרטיס עובד יכול להתחלף בתג עובד כאשר תג זה לא תמיד יהיה בצורת כרטיס אך רוב החברות עובדות עם כרטיסים שקל מאוד לשים בארנק או להסתובב איתו עם מתקן מתאים כדי לחבר אותם אל דש הבגד או על הכיס בחולצה.

מה השימושים שנעשים עם כרטיס עובד?

השימושים של כרטיס עובד רבים ולמעשה הוא יכול להית מן תעודת זהות של אותו עובד בחברה. העובד יכול להעביר את הכרטיס בבקרת כניסה ולהיכנס אל החברה, הוא יכול גם להיכנס לכל מיני מקומות ממודרים בתוך החברה או המפעל כך ניתן לחלק הראות לעובדים ולעתים אפילו להעניק הרשאות להפעלה של מכשירים מסוימים או מחשבים. השימוש של הכרטיס חשוב מאוד גם לבקרת הנוכחות שלו, יש שעון נוכחות בכניסה לכל חברה כיום ואחרי ההעברה של הכרטיס מתחילות להיספר לו שעות העבודה. השימושים של הכרטיס בין היתר יהיו גם הוצאת פתק לארוחת צהריים וכן הלאה.

מה היתרונות של כרטיס עובד?

·         יש לכרטיס עובד יתרונות רבים אך הראשון הוא תחושת השייכות. כרטיס זה משייך את העובד לחברה ונותן לו תחושה של משפחה וזה חשוב מאוד לתפוקת העבודה שלו בטווח הקצר והארוך.
·         כרטיס עובד מקל מאוד על העסק בכל מה שקשור בהחתמת שעות או בחלוקת כרטיסים לסבסוד ארוחות בחדר האוכל או למי שנשאר שעות נוספות. אין צורך להתעסק בנושא כי עם הכרטיס רק צריך להעביר אותו במכונה.
·         לא רק שהמכונות שבהן ניתן להעביר את כרטיס העובד מביאות לנוחות הרבה יותר גבוהה, הן משתלמות יותר לעסק ומונעות טעויות.

כיצד מנפיקים כרטיסים לעובדים?

כדי להנפיק את כרטיסי העובד לעובדים יש צורך במדפסת כרטיסי פלסטיק. מדפסת כרטיסי פלסטיק קולטת את כרטיסי הפלסטיק שלהם יש פס מגנטי מיוחד, היא מזינה את הפס המגנטי בנתונים שונים וכך למעשה העובד מקבל את הייצוג שלו מול אותן מכונות שונות בהן יעביר את הכרטיס כמו המכונה בכניסה לחדר האוכל או בכניסה למפעל שעליהן דיברנו בפסקה הקודמת. כמו כן ההנפקה של הכרטיסים מתבצעת עם הדפסה של תמונת העובד ולוגו החברה וכך למעשה הוא מקבל את תחושת השייכות שעליה דיברנו מקודם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה