יום שני, 9 בספטמבר 2019

מה החשיבות של בקרת כניסה


בקרת כניסה היא אחד האמצעים הכי יעילים שהעסק יכול לרכוש. מדובר בסך הכל במכשיר קטן שמותקן בכניסה לעסק או בכניסה לדלתות פנימיות בתוך הארגון אך היתרונות והיכולות שהוא מספק לעסק גדולים מאוד. זה הזמן להבין עד כמה חשוב שתהיה בקרת כניסה בארגון וכיצד היא מועילה.

בקרת כניסה חוסכת בזמנים

בקרת כניסה מספקת יתרונות רבים אך חלקם יהיו נחלתם של כמה עסקים בלבד. למשל, בקרת כניסה יכולה לספק הרשאות כניסה לאורים מסוימים בתוך המבנה אך על כך נרחיב בהמשך, ולא לכל עסק יהיה צורך בכך. עם זאת כל עסק יהיה שמח לחסוך בזמנים כאשר החיסכון בזמנים יכול להיות קל ופשוט כאשר מותקנת בקרת כניסה בעסק. במקום שכל עובד יצטרך להגיע להחתים את המנהל האישי שלו על השעות שהוא עושה הוא פשוט צריך להעביר בבקרת הכניסה את כרטיס העובד שלו או את הצ'יפ שהוא קיבל.

בקרת כניסה מספקת שליטה

כאשר ישנה מערכת בקרת כניסה בעסק למעשה אפשר ליהנות מבקרה יותר טובה על העובדים שלכם. אתם לא צריכים יותר לנחש כמה שעות העובדים שלכם עבדו או היכן הם נמצאים כיוון שכאשר יש מערכת בקרת כנסיה הכל הופך להיות אלקטרוני. כאשר הכל אלקטרוני למעשה אפשר גם מחיסכון בזמן ובכוח אדם וכך למעשה גם מחיסכון כלכלי בטווח הארוך אך הנקודה החשובה ביותר היא שאחרי כניסה אחת לאפליקציה מתאימה של בקרת הכניסה תוכלו כבר לדעת אלו עובדים הגיעו לעבודה ומתי הם הגיעו וסיימו.

בקרת כניסה יוצרת הרשאות

כמו שכבר התחלנו לומר לפני כן בדוגמה, בקרת כניסה יכולה ליצור גם הרשאות. ההרשאות הללו חשובות מאוד כיוון שהן יכולות ליצור חלוקה ברורה יותר בעסק מי יכול להיכנס ולאן, בעיקר כאשר מדובר בגופים גדולים מאוד שיש להם חלקים שלא יכולים להיות חשופים לגמרי מכל מיני בעיות, כמו למשל של ביטחון החברה או ביטחון העובדים.

בקרת כניסה חוסכת בטעויות

בקרת כניסה יכולה גם לחסוך בטעויות מעצבנות. אף אחד לא אוהב לגלות בסוף החודש שהמעסיק שלו שילם לא פחות ממה שהוא היה צריך לשלם וזה יכול להיות מצב שיפגע מאוד באמינות גם אם יסתדר לאחר מכן. לכן חשוב מאוד שתהיה בקרת כניסה שיכולה להפוך את העבודה להרבה יותר מדויקת כיוון שהיא מתבצעת באופן אוטומטי שאין עליו עוררין. כך אתם למעשה יכולים לדעת בדיוק מתי העובד נכנס וזה מתועד במערכת שלא טועה לעולם.

בקרת כניסה נראית טוב יותר

מעבר לכל היתרונות שמנינו עד כה, יש יתרון אחד די כללי: בקרת כניסה יוצרת תדמית שונה בעיני העובד ובעיני כל מי שנכנס לעסק. בקרת כניסה משפרת את התדמית והופכת את העסק להיות מרשים הרבה יותר, דבר שאנשים היום מעריכים בצורה שלא תמיד ניתן לכמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה