יום ראשון, 21 ביולי 2019

מה הוא שעון נוכחות ביומטרי


שעון נוכחות ביומטרי יכול להיות המתקן שישנה את העבודה אצלכם בעסק. יכול להיות שאתם חושבים שהוא מיותר אך אחרי שתבינו מה היתרונות שלו לא תחשבו כך. זה הזמן להבין מהו שעון נוכחות ביומטרי, מה היתרונות שלו, כיצד הוא בנוי וכמה הוא עולה בממוצע.

מה המטרה של שעון נוכחות ביומטרי?

צריך לחלק את הכותרת לשני חלקים שונים: מדוע צריך שעון נוכחות ומדוע צריך שעון נוכחות ביומטרי. שעון נוכחות באופן כללי הוא אחד מהכלים החשובים ביותר שיש בעסק כי הוא למעשה מאפשר ליהנות מעבודה הרבה יותר חלקה בלי צורך שכל עובד יחתים שעות בכניסה. יחד עם זאת אין צורך להתבלבל בסוף החודש בגלל טעויות שכן שעון זה מחשב  את השעות במדויק. שעון נוכחות ביומטרי משדרג עוד יותר את השימוש בו כיוון הוא יכול להיות הרבה יותר מהיר, אין צורך בתג עובד, אין צורך בצ'יפ מיוחד שמייצרים לעובד ובטח לא בהקשת קוד. כל מה שצריך לעשות זה להניח את האצבע לכמה שניות.

כיצד בנוי שעון נוכחות ביומטרי?

שעוןנוכחות ביומטרי נראה כמו קופסה קטנה שתלויה בסמוך לכניסה לעסק. יכול להיות שמדובר בבניין משרדים, אולי בכלל במפעל או בחנות וכן הלאה, אך בכל מקרה ההתקנה שלו צריכה להיות נגישה לכל עובד ולא משנה איפה הוא נמצא במבנה. בדרך כלל שעון זה לא יהיה ישר בכניסה, כלומר בחלק החיצוני של המבנה, אלא בחלק הפנימי שלו. חשוב לזכור כי שעון נוכחות ביומטרי יכול להיות גם במקומות אחרים שכדי להיכנס אליהם צריך הרשאות אך במצב כזה הוא לא יהיה שעון נוכחות אלא יותר בקרת כניסה, כמו למשל כאשר יש צורך להיכנס למקום מסוכן או סודי.

למי שעון נוכחות ביומטרי יכול להתאים?

אולי נשמע לכם ששעון נוכחות ביומטרי הוא המצאה עתידנית שלא נגישה בכל עסק אלא רק בעסקים מסוימים אך האמת היא שאפשר למצוא אותו כמעט בכל מקום. למעשה שעון נוכחות ביומטרי הולך ותופס נתח שוק גדול יותר גם כי פער המחיר בינו לבין שעונים אחרים כבר לא כזה גדול, כי טביעת אצבע היא טכנולוגיה שכיום קל מאוד להשתמש בה. שעון נוכחית ביומטרי יכול להתאים למגוון רחב של עסקים כמו פאבים ומסעדות, משרדים בכל מיני תחומים, מפעלים, טלפניות, חברות פיתוח וכולי. כמו כן יש שימוש רב בו גם במוסדות ממשלתיים, צבאיים, לימודיים וגם ציבוריים כמו בתי חולים.
שעון נוכחות ביומטרי

כמה עולה שעון נוכחות ביומטרי בממוצע?

קשה לדבר על המחיר של שעון נוכחות במדויק כי יש דגמים רבים ששונים זה מזה בעמידות שלהם, בעיצוב שלהם, אפשרויות שלהם, בבקרה שלהם ובעוד פרמטרים רבים. המחיר של שעון נוכחית ביומטרי יכול להתחיל ב-1000 שקלים ולהגיע עד 4000 שקלים ביחד עם ההתקנה, שלא תהיה מסובכת כלל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה