יום רביעי, 17 בפברואר 2016

שעון נוכחות באנגלית

שעוני נוכחות הם מרכיבים מהותיים וחשובים בכל ארגון מודרני שיש בו עובדים שכירים

כאשר אנחנו מנהלים ארגון מודרני ואיכותי, שבו עובדים שכירים, ואנחנו רוצים לנהל אותו בצורה היעילה והאיכותית ביותר, שליטה ובקרה הן שני מושגי מפתח עבורנו. הכוונה היא, כמובן, לשליטה על העובדים שלנו ועל שעות העבודה שלהם בצורה איכותית, ולבקרה איכותית על שעות הכניסה והיציאה שלהם מהעסק ועל המשכורת שאנחנו צריכים לשלם להם בהתאם. עבור המטרות החשובות האלה, אנחנו צריכים מכשור איכותי בדמותו של שעון נוכחות – מכשיר שמאפשר לנו לשלוט על הכניסה והיציאה של עובדים, ולעבד את הנתונים על שעות העבודה שלהם בצורה יומית, שבועית או חודשית. בארגונים גדולים בעלי קשרי חוץ ובעלי עובדים בין לאומיים, אנחנו צריכים לחשוב על ממשק איכותי באנגלית עבור שעון הנוכחות שלנו, ונבין בדיוק מה האפשרויות שלנו.

מהן המסגרות האפשריות של שעון נוכחות באנגלית בהן נוכל לבחור עבור הארגון הבין לאומי שלנו?

·         שעוני נוכחות מודרניים – שעוני הנוכחות המודרניים הם שעוני נוכחות שבדרך כלל מבוססים על כרטיסי עובד בצורה כזו או אחרת, ועל ממשק שיודע לזהות כל עובד ועובד בהתאם לכרטיסו ולעבד את נתוני הכניסה והיציאה שלו על בסיס שמותאם לצרכים שלנו. בהתחשב בכך, הממשק הלשוני הוא גם כך מוגבל יחסית, אבל חשוב להבין שבדגמים איכותיים ומודרניים של שעון נוכחות ניתן גם להתאים ממשק רב לשוני לנוחיות כל העובדים.
·         ממשק ביומטרי – אחת האפשרויות שהופכת ליותר ויותר נפוצה עם כל שנה שעוברת היא אפשרות של ממשק ביומטרי עבור שעוני הנוכחות בעסקים שונים. בממשק זה, הזיהוי מתבסס על זיהוי פנים או טביעת אצבע, וכך למעשה הממשק הלשוני מוגבל עוד יותר. אם בכל זאת אנחנו רוצים ממשק אודיו או ממשק ויזואלי כלשהו, אנחנו יכולים להתאים אותו כך שהוא יהיה בשפה האנגלית עם כל מערכת ביומטרית מודרנית ואיכותית.

שעון נוכחות

שעוני נוכחות איכותיים ומודרניים הם כמעט תמיד בעלי ממשק רב לשוני לנוחיות כל העובדים


שעון נוכחות מודרני ואיכותי, בין אם הוא ביומטרי ובין אם הוא פשוט ממוחשב ואוטומטי – חייב להגיע עם ממשק רב לשוני. עם השילוב הזה בין העברי לאנגלית, לנוחיות כל עובדי הארגון הבין לאומי, אנחנו יכולים ליצור את הממשק הנוח ביותר גם בשפה האנגלית וגם בשפה העברית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה