יום שלישי, 22 בדצמבר 2015

שעון נוכחות כאמצעי חיסכון בארגונים

אחד האתגרים הגדולים בכל ארגון הוא שליטה ובקרה על העובדים

כאשר אנחנו מדברים על כל מה שנוגע לשליטה ובקרה על אוכלוסיית העובדים בארגון שלכם, הכוונה היא בעיקר לשעות עבודה ונוכחות בעסק. כאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם – לכאורה, האם האחריות על הוכחת הנוכחות של העובד בעסק לא מוטלת על העובד? התשובה לשאלה הזאת היא לא – החוק הישראלי קובע שהוכחת נוכחות או חוסר נוכחות, כניסה או יציאה מהעסק מוטלת דווקא על המעסיק, כחלק מהגנה על השכיר במדינת ישראל. לכן בולט עוד יותר הצורך במערכת יעילה שיוצאת סדר וארגון, שליטה ובקרה על אוכלוסיית העובדים. המערכת היעילה הזאת היא כמובן שעון נוכחות.

שעון נוכחות כמפתח לחיסכון, יעילות וארגון איכותיים בכל עסק

·         אוטומטיות – שעון נוכחות מאפשר לנו בקרה אוטומטית ואיכותית על הכניסה והיציאה של העובדים שלנו. בחלק מן הדגמים, יש צורך בהעברת כרטיס עובד ובלחיצה על כפתור, חלק אחר אוטומטיים עוד יותר, והדגמים המתקדמים ביותר יכולים גם להיות מבוססים על זיהוי ביומטרי של טביעת אצבע או זיהוי פנים. בכל מקרה, מדובר בזיהוי יעיל ומהיר שמאפשר לנו בקרה איכותית על מי נמצא בעסק בכל זמן.
·         יעילות – שעוני נוכחות בדגמים מתקדמים יודעים לתת לנו גם פירוט ובקרה איכותיים של שעות העובדים וניתוח מדויק של הזמן שהם בילו בעסק בפרקי זמן שאנחנו יכולים לקבוע. במרבית המקרים תהיה זו בקרה חודשית, אך ניתן גם להתאים בקרה יומית, שבועית וכדומה.
·         ארגון ושליטה – באמצעות שעוני נוכחות איכותיים אנחנו יכולים לדעת בדיוק האם מישהו לא נמצא היכן שהוא אמור להימצא, יוצא מוקדם מדי, מגיע מאוחר מדי ובאופן כללי לזהות בזמן דפוסים בעייתיים עבור העסק שלנו. מדובר בהכרח עבור כל ארגון שרוצה ליצור את המעטפת הארגונית האיכותית ביותר עבור מנהליו ועובדיו.
שעון נוכחות

מבין כל סוגי שעוני הנוכחות בשוק, מובטחת לכם מציאת השעון המתאים לארגון שלכם

אז מה אתם צריכים לעשות עכשיו? התשובה היא כמובן למצוא שעון נוכחות שמתאים לצרכי העסק שלכם. לא מדובר במשימה קשה כלל וכלל – המבחר של 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה