יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

דוחות שעות – טכנולוגיה מתקדמת

הטכנולוגיה המתקדמת נמצאת סביבנו גם במקום העבודה. היא משרתת אותנו במהלך השגרה, עוזרת לנו להתנהל מול קולגות ואחראית במידה רבה על דיווח השעות והנוכחות. במקום להסתפק בדוח שעות מיושן, מסורתי ומסורבל, אפשר לעבור לתוכנות המקלות גם על העובד וגם על המעסיק. אלו היתרונות הבולטים של הדוחות החדשים:
·         דיווח וניהול משימות ופרויקטים
·         ניטור ופיקוח על נוכחות והיעדרות
·         התאמת התוכנה לצרכים ספציפיים של כל עסק
·         אפשרות לחיבור מכל מחשב ודיווח שעות באינטרנט מכל מקום בעולם
·         דוחות בחתכים שונים ופרטניים
בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא רק ארגונים גדולים או חברות בינלאומיות יכולים ליהנות מהיתרונות של טכנולוגיה מתקדמת. דווקא עסקים קטנים המבצעים בחירה נכונה מפיקים מהדוח את מלוא הפוטנציאל. במילים אחרות, במקום להשקיע בהרחבת כוח האדם או לפתוח מחלקות נוספות שאין בהן צורך, אפשר פשוט להשתמש בדוח שעות מגוון ומדויק.

כל מה שאפשר ללמוד מדוח הנוכחות החודשי

בעבר נהוג היה להסתפק בדוח נוכחות בסיסי, בעיקר כדי לספק לעובד את השורה התחתונה של השכר. עם הזמן החלו מעסיקים להבין את המשמעות האמיתית של דוחות שעות ואף לנצל זאת. כך לדוגמא משמש כיום דוח הנוכחות החודשי לשיפור התפוקה בעסק ולביצוע שינויים והתאמות. הדוח הוא כלי לבקרה ארגונית ואפשר ללמוד בעזרתו על רווחיות ופרודוקטיביות. בנוסף, דוח שעות הוא דרך מצוינת להתמודד עם בעיות ניהול, בעיות ארגוניות וכן הלאה.

דוח נוכחות מפורט הוא הפתרון הטוב ביותר למעסיקים שרוצים להסיק מסקנות ולהוציא לפועל תכניות התייעלות. הדוח משפר את האפקטיביות של הזמן המושקע במשימות שונות, הוא מאפשר למנהלים למדוד מחלקות עד רמת הפרט והוא גם מועיל בטווח הארוך לקבלת החלטות אופרטיביות ואסטרטגיות. העבודה עם הדוח פשוטה ונוחה והיא אינה דורשת מאמץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה