יום שלישי, 25 במרץ 2014

שעון נוכחות ביומטרי

בשנת 2009 הוצא החוק לפתיחת המאגר הביומטרי בישראל. השימוש העיקרי בו נעשה למטרת בקרה של יציאה וכניסה לארץ בשדה התעופה. עם הזמן אומץ התחום אל עסקים רבים, וכיום רבים התקדמו לשימוש בשעון נוכחות ביומטרי. בדומה לבקרה מהמאגר הרשמי, נעשה שימוש באופציות שונות לזיהוי כמו טביעות אצבע, קשתית, רשתית וזיהוי פנים, בכדי לאפשר זיהוי של עובד מסוים, ובאמצעות כך ניתן להשתמש במערכת לפעולות שונות. היתרון המשמעותי של המערכת הזו הוא בזיהוי האישי שלא ניתן "לרמות". בעבר היה שימוש במכשירים הקולטים כרטיסי עובד. החיסרון המשמעותי שלהם היה שכרטיס עובד היה ניתן להעביר מאחד לשני, כך שעובדים רבים ניצלו זאת, וביקשו מחבריהם לעבודה להעביר את כרטיס העובד שלהם, בזמן שאלו מאחרים אל מקום העבודה.


שעון נוכחות ביומטרי – שימושים


פיקוח שעות עבודה – כל עסק מעוניין לעקוב ולפקח היטב אחר שעות העבודה של העובדים שלו. מתי עובד מגיע, ומתי הוא עוזב. המערכת מאפשרת פיקוח על שעות העבודה בקלות רבה, ומסכמת לנו על פי רצוננו את השעות לפי ימים, שבועות וחודשים. באמצעות המערכת הביומטרית אין אופציה אחרת מלבד האופציה שהאדם עצמו יזוהה על פי המערכת, כך שהפיקוח הוא מאה אחוז נכון.
בקרת כניסה – מקומות רבים המחזיקים במשרדים ואזורים רגישים, מעוניינים לאפשר להיכנס אל אזורים אלה רק לאנשים המורשים. מקומות כמו חבורת אבטחה וביטחון, וכמו כן חברות הייטק, עושות שימוש במערכת למטרת בקרת כניסה. באמצעות זיהוי של טביעות אצבע, או זיהוי פנים, מאפשרות כניסה אל מתחמים רגישים, ומסווגים רק למורשים הנמצאים במערכת.


חסכון בזמן וכוח אדם


שעון נוכחות ביומטרי מספק את כל האפשרויות החשובות לחסוך בזמן או בכוח אדם בהתאם לשימושים בו. למטרת פיקוח שעות העבודה נעשה חסכון רב בזמן של חישוב שעות העבודה של העובדים, וזמן מיותר של בדיקה על הגעתם ועזיבתם ממקום העבודה. חסכון בכוח אדם נעשה בבקרת הכניסה באמצעות המערכת. במקום להציב כוח אדם של אנשים אשר ישגיחו על מקומות רגישים מפני כניסה של גורמים בלתי מורשים, המערכת מבצעת זאת עבורנו. וכמובן שהיתרון הכי גדול שלה הוא הזיהוי המדויק שמאפשר לכם להסתמך עליו, בניגוד לעבר בו נעשה שימוש במערכות המזהות את העובדים בעזרת כרטיסי העובד. 


כל היתרונות לניהול יומי של העובדים בעסק שלך


עם התפתחות הטכנולוגיה, אין ספק שההתנהלות בחיים נעשית פשוטה יותר וקלה יותר, בין אם מדובר במגזר הפרטי ובין אם מדובר במגזר העסקי. עסקים רבים כבר עברו לשעון נוכחות ביומטרי בכדי לבצע ניהול פשוט וקל של העובדים בעסק עם מקב פשוט וקל אחר שעות העבודה שלהם. אחרים העושים שימוש בו למטרת בקרת כניסה משפרים את הביטחון בעסק ואת הגישה רק למורשים. אם אתה בעל עסק, ועדיין לא עברת אל המערכת המשודרגת והמוצלחת, זה הזמן שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה