יום שלישי, 18 בפברואר 2014

כרטיסים מעוצבים לעובדים

כיום כל עסק עושה שימוש בכרטיסים מעוצבים לעובדים וללקוחות העסק. כרטיס עובד משמש בדרך כלל ככרטיס להחתמת שעון הנוכחות בעסק, על מנת לרשום את המידע אודות ימי ושעות העבודה של כל עובד ועובד בנפרד. כרטיס עובד מפעיל שעון נוכחות ממוחשב, שמאפשר מעקב ופיקוח על שעות העבודה, שעות הנוכחות בעסק, שעות נוספות וכדומה, והוא מחשב את משכורת העובד על פי נתונים אלו, ונתונים נוספים שמוזנים במערכת כמו הסכם העסקה שלו, זכויותיו כעובד וכיוצא באלה. כרטיסים אלה יכולים לשמש גם לצרכים נוספים, כמו פתיחת דלתות בתוך העסק, הרשאה לכניסה לחלקים שונים של תוכנת ניהול העסק, וגישה למידע מסווג בעסק על פי מיקומו של העובד בהיררכייה של העסק. 

עיצוב כרטיסי עובד


כרטיסי עובד הם למעשה כרטיסי פלסטיק קשיח רב שכבתי שעמידים לזמן ממושך. כרטיסים אלה מונפקים על ידי מכונה מיוחדת, ומעוצבים על פי הצרכים של העסק. עסקים רבים מנפיקים לעובדיהם כרטיסים מסוגים שונים בנוסף לכרטיס העובד שלהם, או שמשלבים פונקציות שונות באותו הכרטיס לרבות: כרטיס חבר במועדון העובדים של העסק, לצרכי הסעות של העסק, להפעלת מכונות צילום בעסק, כרטיסים עם ברקוד לצרכים שונים וכדומה.
על גבי הכרטיס מוטבעים שם העובד, לוגו ושם החברה, מספר העובד וכדומה. עיצוב הכרטיס נעשה על פי הצרכים והדרישות של העסק, וניתן להנפיק כרטיסים צבעוניים או בצבע אחד עם או בלי תמונת העובד וכיוצא באלה.

בנוסף לכרטיסי עובדים אלה מנפיקות החברות בצורה דומה גם כרטיסי מועדוני לקוחות, כרטיסי ביקור קשיחים לעובדים בכירים וכדומה.

האפשרויות השונות לעיצוב והנפקת כרטיסים אלה


הגודל הסטנדרטי של כרטיסים אלה הוא 9X5 ס"מ עם פינות מעוגלות, אך ניתן להזמין גם כרטיסים במידות שונות.
הכרטיס מגיע עם שם העובד ומספרו, וניתן להנפיק כרטיסים עם שמות משתנים.
ניתן להזמין כרטיסים עם חור לתלייה על שרשרת צוואר.
ניתן להזמין כרטיסים עם אותיות מובלטות.
ניתן להזמין כרטיסים עם פס חתימה, פס מגנטי או ברקוד.
את הכרטיסים ניתן לצבוע בצבעים שונים לרבות כסף או זהב.
מגוון הכרטיסים הניתנים לעיצוב בצורה זו רבים וכוללים בין היתר: כרטיסי עובדים, כרטיסי חבר, כרטיסי מועדון לקוחות, כרטיס הסעות, כרטיסי מנוי שונים, כרטיסי ביקור יוקרתיים, כרטיסים להפעלת מדפסות, וכן שורה של כרטיסים נוספים כמו: כרטיסי תלמיד, סטודנט וכדומה.

את הכרטיסים ניתן לעצב מבחינה גרפית בכל דרך שתבחרו, החל מכרטיס פשוט ואינפורמטיבי עם כיתוב בלבד, ועד לכרטיסים מעוצבים עם לוגו החברה, בצבעים מרהיבים או עם תמונת מחזיק הכרטיס וכדומה. הנפקת כרטיסים מעוצבים מאד פופולארית כיום, והדבר מוסיף עוד נדבך למיתוג החברה העושה שימוש בכרטיסים אלה. חברות גדולות מנפיקות את הכרטיסים שלהן בעצמן על ידי רכישת מכשיר להנפקת כרטיסים, שיכול לשמש אותן לצרכים שונים ומגוונים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה