יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

עיצובים שונים של שעוני נוכחות שכדאי להכיר

כולנו מכירים את שעון הנוכחות ממקום העבודה שלנו - זהו המכשיר שבאמצעותו כל העובדים במקום מחתימים כרטיס, ובעצם מדווחים מתי הם הגיעו לעבודה, מתי יצאו להפסקה, מתי הם יצאו מהעבודה, וכיו"ב. באמצעות שעון נוכחות המנהלים יכולים לבצע כמובן מעקב נוח במיוחד אחרי פעילות העובדים, וגם לשלם את המשכורת בהתאם לשעות הפעילות שלהם. אולם, מה בנוגע לעיצוב של שעון הנוכחות? האם מדובר תמיד על העיצוב הסטנדרטי, או שאפשר למצוא כיום כמה עיצובים מיוחדים ושונים? בואו ונסקור את השוק הקיים.

שעון נוכחות


כמה דוגמאות לעיצובים מיוחדים:
●  עיצוב רטרו - זוכרים איך נראו שעוני הנוכחות לפני 30 שנה? הם נראו אז ממש כמו שעון מחוגים עם כרטיסי החתמה. אלו כמובן כבר חלפו מן העולם, אבל מי שיזמין כיום שעון נוכחות חדש, יוכל לקבל את השעון בעיצוב הרטרו המוכר! השעון הזה נותן כמובן אווירה מיוחדת ונעימה לכל מקום עבודה, והוא מהווה בחירה מקורית מאד. באשר למנגנון הפעולה של ואין לכם מה לחשוש- זה שעון נוכחות שמצויד בכל הטכנולוגיות החדשות.
●   שעון ביומטרי בלבד - בחלק משעוני הנוכחות יש בעיצוב הסטנדרטי גם לוח מקשים, מסך בחירה, וכיו"ב. אולם, יש מי שרוצה לבחור שעון נוכחות בעיצוב מינימליסטי ויש כמובן אפשרות לכך . שעוני הנוכחות המינימליסטיים יכולים להתאים במיוחד במקרים שבהם מדובר על שעון ביומטרי. השעון מורכב מקורא ביומטרי בלבד, וכמעט שאין דבר נוסף. זה מתאים למשרדים שבהם לא רוצים בהכרח להדגיש את השעון, אלא להצניעו בעיצוב הכללי.
●   שעון של מסך מגע - מי שרוצה עיצוב מיוחד וחדשני עבור שעון נוכחות, יכול לבחור בעיצוב שמבוסס כולו על מסך מגע. השעון לא כולל שום מקשים - אלא פשוט מסך בגודל בינוני, ולרוב גם מקום להעברת כרטיס/טביעת אצבע. מעבר לכך, כל ההגדרות וכל הבחירות - יהיו דרך לחצני מגע. זה מתאים מאד למקום חדשני וטכנולוגי.

אתם יכולים לבחור בעיצוב שיתאים למשרד שלכם

אם אתם מחפשים בימים אלו שעוני נוכחות חדשים, טבעי שאתם גם תחשבו בדרך על העיצובים האפשריים עבורם. כעת כשקיבלתם כמה המלצות לעיצוב מקורי - תוכלו גם לבחור בשעון המבוקש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה