יום שלישי, 31 במרץ 2015

מדוע צריך שעוני נוכחות?

שעוני נוכחות נותנים מענה על מגוון רחב של צרכים. הם חיוניים עבור כל סוגי העסקים ומשמשים גם משרדים, חברות ותאגידים. במגזר הפרטי והציבורי משתמשים בשעון על מנת לעקוב ולנטר את זמני היציאה והכניסה של העובדים. ברמה המעשית, השעונים הם הדרך היחידה לאגור נתונים ולנהל בצורה נכונה את תלושי השכר. מעבר לכך, השעונים יוצרים תחושה של מחויבות עבור העובדים והם הכרחיים לטובת שיפור התפוקה במהלך ימי העבודה.

שעון נוכחות טביעת אצבע

הדור הבא של השעונים כבר כאן


שעוני נוכחות עברו לא מעט שינויים בשנים האחרונות. פיתוחים טכנולוגיים החלו להשתלב בתוך השעונים ולשנות במידה מסוימת את האופי שלהם. אם בעבר נאלצו בעלי עסקים להסתפק בשעונים פיזיים בלבד, הרי שכיום ניתן לבצע את ההחתמה של העובד מכל מקום ובכל שעה בעזרת אמצעים כגון:
  • החתמת נוכחות עם קו טלפון נייח או סלולרי
  • החתמת נוכחות באתר אינטרנט
  • שעוני נוכחות המחוברים לקווי תקשורת WIFI
  • שעונים עם התקן USB להעברת מידע ולאחסון פריטים

מלבד האמור לעיל, תיקון לחוק משנת 2009 מחייב את המעסיקים לנהל באופן מסודר ועקבי את שעות הנוכחות של העובדים. המטרה של התיקון לחוק היא לאפשר חישוב מדויק של השכר ולמנוע פערי תקשורת ומידע. רישום שעות העבודה יכול להתבצע על פי החוק באופן ידאני או מכאני. האפשרות לשימוש בשעוני נוכחות מועדפת בקרב עסקים ועובדים והיא משרתת את כל צרכי מחלקת כוח אדם.

שעון נוכחות לעסקים

היתרונות של שעוני נוכחות


שעונים מאפשרים רישום מדויק של שעות העבודה וחוסכים כסף עבור העסק. מנגד, הם מאפשרים לעובד לקבל פירוט מלא על השעות שנרשמו ולדרוש את הזכויות המגיעות לו על פי חוק. שנית, השעון כולל מערכת חכמה לחישוב אוטומטי של סוג שעות העבודה. השעון יודע לבצע חישוב של שעות נוספות, ימי מחלה, ימי חופשה ועוד. הוא חוסך זמן עבור העסק ומונע עיכובים מיותרים.

שלישית, השעון מספק אפשרות לניתוח שעות עבודה על פי פרויקטים. זו דרישה לגיטימית וחיונית בעידן בו פרויקטים מתבצעים מסביב לשעון ולעיתים ממרחק של קילומטרים רבים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה