יום שני, 26 בינואר 2015

התכונות של שעוני נוכחות קורא קרבה

שעוני נוכחות משמשים עסקים, ארגונים וחברות בכל רחבי העולם. הייעוד העיקרי של השעונים הוא מעקב אחר יציאה וכניסה של עובדים, ספקים או מבקרים. היתרון של שעוני נוכחות קורא קרבה בא לידי ביטוי בקלות התפעול. שעונים מתקדמים קוראים את כל סוגי כרטיסי הקרבה והם מאפשרים גם הקשת קוד אישי ללא צורך בכרטיס. מבחינת תקשורת, יש לשעונים אלו פונקציות מתקדמות של חיבור תקשורת ישירה מהמסוף למחשב, תקשורת טלפונית קווית או תקשורת סלולארית באמצעות מודם.

אלו התכונות העיקריות של שעוני נוכחות קורא קרבה אותן כדאי להכיר:


א. נוחות - שעוני נוכחות קורא קרבה הם בעלי תצוגה מוארת, הודעות חיווי קולי וחזותי ונוריות חיווי המיועדת לפעולות שונות.

ב. מפרט טכני – אי אפשר להתרשם מהביצועים של שעוני נוכחות קורא קרבה ללא סקירה של המפרט הטכני. בין היתר כדאי להזכיר כי בשעונים אלו יש מספר גדול של מקשים פונקציונאליים הניתנים לתכנות, סוללת גיבוי וזיכרון של עשרות אלפי רשומות.

ג. התקנים חיצוניים – כאן נדרשת הבחנה בין סוגים מתקדמים ומסורתיים של שעוני נוכחות. בכל מקרה רצוי לבדוק האם השעון יכול להתחבר אל קורא ברקוד, מדפסת, חויים חיצוניים או קוראים נוספים.

בחירת שעוני נוכחות


שעוני נוכחות קורא קרבה נבדלים אחד מהשני בשיטת השידור, במהירות הפעולה, במרחק הזיהוי ובגודל הכרטיסים שהם דורשים. קירוב עד מרחק של עשרה סנטימטרים אמור להספיק לצורך הפעלת רוב השונים אולם חברות וארגונים המחפשים אחר תכונות אחרות.


בחברת לומן שעוני נוכחות יכולים לפרט עבורכם על כל הביצועים של המוצרים המתקדמים בעולם. צרו קשר עם אחד הנציגים שלנו ובואו ללמוד כיצד ניתן ליישם את שעוני הנוכחות בתוך העסק. התייעצו איתנו בהקדם ושפרו את יעילות העבודה ואת הבקרה באופן מיידי וללא פשרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה