יום ראשון, 16 בספטמבר 2018

בקרת כניסה לדלת

בקרת כניסה לדלת יכולה לעשות שינוי מדהים בכל עסק. מעסק שלא מצליח לנהל את העובדים שלו העסק יהפוך להיות מקום הרבה יותר מסודר וחדשני. זה הזמן להבין מהי בדיוק בקרת כניסה לדלת, אלו סוגים של בקרות כניסה יש ומה כל כך טוב בהן.

בקרת כניסה לדלת

מהי בקרת כניסה לדלת וכיצד נשיג אותה?

אם יש לכם עסק, משרד או כל מקום אחר שבו אתם צריכים לנהל מספר רב של עובדים ואתם לא מצליחים להשתלט על כל העבודה, בקרת כניסה היא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם. מדובר על מכשיר קטן יחסית שיותקן בדרך כלל בכניסה, אלא אם מדובר על עסק שהלקוחות מגיעים אליו בשצף קצף ואז למטרות דקורטיביות אפשר להציב אותו במקום שיהיה נוח גם עובדים וגם לא יהיה בולט מול עיני הלקוחות, כמו למשל במסעדות. זהו מכשיר קטן שימוקם בדרך כלל בגובה ממוצע שיהיה נח לעובדים ואפשר להעביר בו תג, את האצבע, כרטיס עובד או כל אמצעי אחר לזיהוי. מה זה נותן.

מה היתרונות של בקרת כניסה?


  • כמו שכבר אמרנו בקרת כניסה לדלת לא חייבת להיות לדלת הראשית אלא יכולה להיות במקום אחר במשרד, בחברה או בעסק כאשר היא יכולה גם להיות בכניסה לדלתות פנימיות. בכל מקרה אחד השימושים החשובים ביותר עם בקרת הכניסה היא כמו שעון נוכחות. ברגע שהעובד מעביר בו את הצ'יפ או הכרטיס שלו הוא למעשה מסמן שהוא התחיל לעבוד וכאשר הוא עושה את אותה הפעולה בסיום העבודה המערכת תחשב לבד את שעות העבודה שלו.
  • מעבר לעובדה שבקרת כניסה לדלת יכולה לעבוד בשילוב מוצלח מאוד עם שעון נוכחות, היא יכולה להיות אחד האמצעים הכי בטיחותיים שיש. לא רוצים לחלק מפתחות לכל העובדים או שזה לא פרקטי בגלל שמדובר בכמות עובדים רבה? כאשר יש לכם את הפרטים של כל עובד ואת הצ'יפ הייחודי שלו או כל אמצעי זיהוי אחר, אתם יכולים להגדיר מי יכול להיכנס. כך אפשר לחלק את הרשאות הכניסה לפי מחלקות ולמנוע מאנשים זרים להיכנס דרך הדלת בסדר רב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה