יום חמישי, 6 בספטמבר 2018

תוכנת נוכחות לעובדים


אולי כיום תוכנה כזו כבר נשמעת לכם כמו עניין בסיסי בכל מקום עבודה אך יש מקומות עבודה כמו משרדים וחברות שעדיין לא מכילות אותה. זוהי כמובן תוכנת נוכחות עובדים שכבר מזמן הפכה להיות סטנדרט בכל מקום שרוצה לקבל סדר וארגון, וזה הזמן לדבר עליה ועל האפשרויות שהיא מציעה.

תוכנת נוכחות לעובדים

מהי תוכנת נוכחות עובדים?

תוכנת נוכחות לעובדים מכילה שעון נוכחות שמתחבר למערכת שמכילה את כל הנתונים לגבי מי שהזין את הכניסה והיציאה בה במשך כל החודש, ולמעשה שומרת גם את הנתונים מחודשים קודמים מה שיכול להגיע לשנים רבות. את שעון הנכוחות אתם בטח מכירים ממקומות העבודה שבהם עבדתם והוא למעשה מוזן על ידכם ושאר העובדים ברגע שאתם נכנסים לעובדה ויוצאים ממנה בסוף היום. כך למעשה התוכנה יודעת מתי הייתם נוכחים בעבודה והיא מחשבת את השעות שמגיעות לכם כשכר בסוף היום. אולי זה נשמע לכם בסיסי ביותר אך יש עוד כמה אפשרויות אתם צריכים להכיר.

מה עוד מציעה תוכנת נוכחות לעובדים?

תוכנת נוכחות לעובדים לא רק שומרת את כל השעות שהעובד עבד בהם וזאת לפי מנגנון הזיהוי, שיכול להיות בצ'יפ, בתג, בכרטיס מגנטי או אפילו בטביעת אצבע, אלא מחשבת גם שעות נוספות. אין צורך לרשום שעות נוספות או לקבל אישור אלא אפשר לזין בתוכנה באופן אוטומטי על ידי המעסיק, למי יירשמו שעות נוספות והאם היא תאשר זאת. כך למעשה בעל העסק מקבל שקט נפשי מכל התעסקות בשעות של העובדים שלו והכל בלחיצת כפתור בלבד.

עובדת עם אפליקציה ייעודית

איך הוא יכול לעשות זאת בלחיצת כפתור? תוכנת נוכחות לעובדים כיום יכולה לפעול עם המכשיר שגם ככה תמיד איתנו, הטלפון הנייד. כיון יש תכונות רבות ולא רק כאל ושקשורות לתחום של נוכחות עובדים, שמספקת שליטה ישירות ממנו באפליקציה ייעודית וכמובן מאובטחת כך שאין שום מקום לדאגה. מה אפשר לבצע דרך הטלפון הניד? אם תיכנסו לאפליקציה תוכלו לראות מי הגיע לעבודה, תוכלו לראות כמה שעות עבד היום, מתי סיים וכו'. כך שליטה והבקרה הופכת להיות ברמה הכי גבוהה שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה