יום שני, 10 באוקטובר 2016

שעון נוכחות לרופאים

עניין שעון הנוכחות עבור רופאים רבים הוא עניין טעון ורגיש למדי

במשך כמה וכמה שנים, התרעמו רבים מהרופאים בישראל נגד מה שהם ראו כחוסר כבוד למעמדם ולעבודה הקשה והשוחקת שהם מבצעים מדי יום ביומו – שהתבטאה בין השאר גם בצורך להחתים שעון נוכחות בכל פעם שהם מגיעים ויוצאים מהעבודה שלהם. לכאורה, מדובר במצב שיש בו הרבה היגיון – מרבית הרופאים בישראל הם שכירים, וכמעסיקים של שכירים ברור מדוע בתי החולים, קופות החולים והקליניקות השונות רוצות לשלוט במדויק בשעות העבודה של הרופא ולשלם לו בהתאם. מאידך, ברור גם מדוע הרופאים, שעובדים לעתים קרובות במשמרות של ימים שלמים והעבודה שלהם היא אולי החשובה ביותר בחברה המודרנית, מתרעמים כנגד ההתייחסות אליהם כשכירים פשוטים. עם זאת, כיום המצב הזה הוא לא בעייתי כל כך, כשיש שעוני נוכחות איכותיים ונוחים לשימוש שלא מגבילים את תנועת הרופאים.

כמה אפשרויות של שעון נוכחות שיכולות להתאים גם לרופאים מבלי לפגוע במעמדם

·         שעון ביומטרי – שעון נוכחות איכותי שהולך ותופס יותר ויותר פופולאריות עבור ארגונים רבים בחברה המודרנית הוא שעון הנוכחות הביומטרי. שעוני נוכחות ביומטריים הם שעוני נוכחות שמזהים את העובד על פי טביעת אצבע או אפילו על פי עיניים או זיהוי פנים, וכך למעשה המערכת היא מסורבלת הרבה פחות מזיהוי בכרטיס עובד פשוט, ומתאימה לסביבה מודרנית ואיכותית של בית חולים או קופת חולים.
·         שעונים ממוחשבים – שעוני הנוכחות המודרניים הם שעונים ממוחשבים שמבצעים תהליכי עיבוד נתונים וזיהוי ברמה הגבוהה ביותר. דרך שעונים שכאלה, ומערכות חכמות שיודעות גם להסתנכרן עם שעות העבודה שאותן בילה הרופא בארגון, ודרך שקלול של נתונים אלה עם כמות המטופלים והטיפולים השונים אותם ביצע הרופא במהלך המשמרת שלו, ניתן ליצור את המערכת הכוללת האיכותית ביותר שתהיה מדויקת עבור הארגון השוכר, ומכבדת והוגנת עבור הרופא השכיר.

שעון נוכחות איכותי

בסופו של דבר, שעוני נוכחות הם הכרחיים

ארגון מודרני ואיכותי שרוצה לשלם לעובדים השונים שלו בצורה מדויקת, ורוצה גם להיות הוגן ומכבד עבורם, חייב מסגרת איכותית של שעון נוכחות. מדובר בכלי מהותי ואיכותי, ועם שירות איכותי בתחום שעוני הנוכחות מדובר במשימה אפשרית מאו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה