יום שני, 30 במאי 2016

שעון נוכחות במערכת זיהוי פנים

מערכת זיהוי פנים מייצגת את הדור הבא של שעוני הנוכחות. באמצעות מערכת מן הסוג הזה ניתן להשיג יתרונות רבים כגון:
א. חיסכון בזמן – מערכת זיהוי פנים מספקת הרשאות כניסה ויציאה בתוך שניות ספורות. אין צורך בהעברת כרטיס או הקלדת קוד על מנת להפעיל את המערכת וניתן להזין לתוכו כמות עצומה של נתוני זיהוי. כמו כן, המערכת מומלצת לתפקוד בתור שעון נוכחות במקומות רגישים כמו מוסדות ציבור וצבא, אתרים ביטחוניים, חברות היי טק ועוד.
ב. דיוק – מערכת זיהוי פנים נחשבת למדויקת ואמינה. היא מספקת מידע בזמן אמת ומאפשרת שילוב בין נתונים שונים. הדיוק במערכת מקשה על חיקוי או כניסה של גורמים לא מורשים לתוך מקומות עבודה ואזורים מאובטחים. המערכת עצמה מאובטחת ברמה גבוהה ומגובה על ידי סדרת שרתים עם חיבור לאינטרנט.
ג. נוחות – גם הנוחות היא פקטור משמעותי בהחלפת שעון נוכחות מסורתי במערכת זיהוי פנים. במקום לחייב את העובדים להסתובב עם תג זיהוי או לזכור ססמאות כניסה ויציאה, אפשר פשוט להתקין מערכת זיהוי פנים באופן חד פעמי. המערכת מקלה על עובדים ונותני שירותים, אורחים, מבקרים, מנהלים, ספקים ועוד.

שעון נוכחות

למה צריך מערכת זיהוי פנים?

מערכת זיהוי פנים מסוגלת לזהות באופן אוטומטי את זהותו של אדם. היא פועלת על בסיס תצלום דיגיטלי או מקור וידאו, נוחה לתפעול ומשמשת כשעון נוכחות בסוגים שונים של עסקים וחברות. צריך להשתמש במערכת הזו גם בגלל יתרונות של חיסכון בזמן, דיוק ונוחות וגם בגלל שהיא יכולה להחליף את שעוני הקרבה וכרטיסי המגנט. המערכת מצוינת לעובדי שטח ועובדים קבועים והיא לא דורשת תקופת הסתגלות. בעזרת המערכת ניתן לקלוט את דיווחי העובדים בצורה ממוחשבת ולהזין אותם לתוך מערכות שכר משוכללות.

מלבד האמור לעיל, מערכות זיהוי פנים פועלות לעיתים עם מערכות זיהוי נוספות כמו זיהוי טביעת אצבע או זיהוי קשתית העין. המערכות מותקנות על ידי חברות מקצועיות ומתוחזקות בשליטה מרחוק כדי למנוע עיכובים ותקלות. המערכת מספקת נתונים כמו שעון נוכחות והיא הרבה יותר אינטואיטיבית וזמינה למנהלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה